Thursday, December 9, 2010

piisonifarm

Piisonifarm see on minu unistuste koht. Ma armastan seda kohta ,ma ei teadnud sellest kohast enne midagi kui mu  ema sinna tööle läks ja mind kaasa võttis.Ma tegin alguses seal tööd
SALOON-see on toidu koht :D
JA mulle see saloon eriti ei meeldinud, ma läksin edasi karjamaale tööle ehk lauda ja üldse mingi lehmadega ja loomadega tegelema . Ma sain seal paljudega heaks sõbraks see oli lihtsalt nii kuramuse äge . Tööd olid ka nii lahe teha seal .Sealt kohast hakkas mulle üks loom meeldima ehk no lemmikuks loomaks sai  LEHM, veits haige on seda mõelda, aga nojah :D Aga nüüd läks mu ema sealt töölt ära, ma ei saa seal käia, aga kui võimalus tegib, siis ma olen seal kohal kui viis kopikat. MA SOOVITAN TEIL SINNA MINNA,  AGA TE EI PEA SEAL TÖÖD TEGEMA, TE VÕITE MINNA VAATAMA LOOMI JA MINNA SALOONI SÖÖMA :D:D


No comments:

Post a Comment